wonderful life

har vart en jobbig dag. tur att jag fick hänga lite med mattis och adam och lyssna på när dom bråkade / spelade xbox, vilket gjorde mig på lite bättre humör! har gett mig själv en pluggfri kväll (nästan) och nu ska jag ta en varm dusch sen bänka mig framför teven med en kopp te, halv åtta hos mig och idol! puss


bäst just nu;
Vinnie Paz – End of Days Feat. Block McCloud
Hurts – Wonderful Life - Radio Edit - New Version
OneRepublic – Good Life
Natasha Bedingfield – Wild Horses
Robyn – Indestructible (Acoustic Version)
Eminem – Cinderella Man
Oskar Linnros – 25
Tinie Tempah – Written In The Stars (Feat. Eric Turner) (Non-UK Clean Radio Version)
Erik Hassle – Standing Where You Left Me
Eminem – Talkin’ 2 Myself
Daniel Adams-Ray – Dum av dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback