không ai là hoàn hảo

idag har jag inte gjort ett skit. alls. bara suttit här i mina äckliga mjukis kläder och bara hostat och känt mig äcklig. usch står inte ut med att se mig själv. vill bara börja träna och ha kul igen. vill gå i skolan och att den är som vanligt utan folk som är konstiga och överdrivna. vill känna mig snygg. åh vill bara att allt ska va bra och jag ska bara flyta med. känns som om det är mycket jobb för något så enkelt.

längtar tills i helgen för då ska jag och familjen till stockholm, bo på hotell, äta ute och shoppa! får hoppas på att jag är friskare då så jag kan känna mig lite fräschare än vad jag gör nu. men iallafall, de ska bli mysigt <3




på tal om ingenting så gillar jag den här bilden och personerna på den!


nu ska jag shotta min nya hostmedicin (morfin<3) och sen hoppas på en natt utan att jag hostar så jag spyr som jag gjort de två senaste nätterna! mums

Kommentarer
Postat av: lina

jag gillar dig också, hur mycket som helst!

2010-09-07 @ 07:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback