all that she wants

några minuter av filmen är gjorda, känns bra i magen. tänkte göra resten imorgon efter jobbet! morgondagen bjuder alltså på skola 08.30-16.00 och sen jobb 18-20! efter det ska jag plugga plugga plugga tills mina ögon inte orkar mera! då ska jag sova och vakna upp till en kanonbra fredag! och nu ska jag spara mitt arbete på usb minnet och sen ska jag försöka få ett livstecken från mina babes, sen kan jag somna lugnt! pusspuss


och förresten, TJEJER VAD TYCKER NI OM DOM HÄR BILDERNA?!





jag ryser i hela kroppen av världens bästa känsla! VI KOMMER HA SÅ JÄVLA ROLIGT
9 augusti 9 augusti 9 augusti 9 augusti 9 augusti

Kommentarer
Postat av: karrebarre ofc

LÄNGTAR! Tänkte precis lägga upp dom där på min blogg haha. kul att vi tänker likadant ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback