wavin' flag

hemma igen efter världens underbaraste resa.. önskar jag kunde skriva ner allt här men det är så svårt att sätta ord på allt vi sett, hört och upplevt. det är ett minne för livet. utan tvekan!! <3 resan fick också bästa slutet för vilka mötte mig på arlanda om inte mamma pappa och elin? blev ju inte lite glad!!! var så skönt att träffa dom igen! nu ser jag fram emot att få träffa resten av mina brudar och det vill jag göra SNARAST. boka in mig taaaack! nu ska jag hoppa ner i sängen och sussa, puss godnatt






och att du är på andra sidan jorden gör lite ont i mitt hjärta men nu har vi klarat av 20 av 36 dagar iallafall och jag längtar efter dig så himla mycket.

Kommentarer
Postat av: lina

du kommer vara väldigt uppbokad ska du veta!! <3

2010-03-12 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback