är äntligen klar med allt jävla plugg


Jag har insett att min senaste kyss: var för länge sen :(
Jag pratar: så lite som möjligt just nu men annars tvärtom
Jag avskyr när folk: snackar massa saker som inte är sanna
Min bästa vän är: helt klart den bästa jag vet
Min första vän heter: josefinee
Kärlek är: helt underbart
När jag borstar tänderna: brukar jag gå runt
När jag lagar mat: blir det oftast gott
Jag tänder på: hihi
Jag är rädd för: ensamheten
Den värsta känslan är: att bli utelämnad
Den bästa känslan är: när allt bara går som man vill och man bara är jävligt glad
Jag är bäst på: typ allt.. he-he
Jag är sämst på: typ allt där me
Om jag va ett djur skulle jag vara: en hundVALP
Min mobiltelefon är: helt värdo
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om
Just nu tänker jag på att: jag verkligen inte borde va sjuk och om jag verkligen ska jobba imorrn
Bebisar är:
kanske det gulligaste jorden någonsin skådat


 

nu ska jag tvinga mig själv till adebäckarn för middag med våra familjer.. feber + antagligen halsfluss är väl inte det ultimata fredagsmyset men aja. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback