ett öga som ser och ett hjärta som bryr sig

jobbade igår och på kvällen blev det häng med en söt tjej och lite grabbar! var kanske hur misslyckat som helst så det slutade liksom hemma i min soffa, vissa sovandes (hanna..hahah) och för mig och adam blev de jurassic park! menmen.. kvällen slutade tidigt och det var i princip lika bra! nu har jag städat mitt rum och ska snart bege mig till bussen för att åka till min extra familj i uppsala! myspysgos. ikväll ska jag prata med min fina också! hihi om en vecka är han hemma!!! men men nu har vi klarat av 4 av 5 veckor, så nu borde den här veckan gå ganska snabbt! alltså 5 veckor är SJUKLIGT lång tid. ska nog pussa ihjäl han på söndag tror jag :) myyyysigt <3



bjuder på resans fulaste bild... hahaha hur fan ser vi ut och hur lyckas vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback