120310

idag har jag sovit,sovit och åter igen sovit.. och sen myst med min mamma, och hälsat på hos mormor och morfar =) sen blev det gymnastik träning med ellsan.. och småbrudarna är helt klart redo inför morgondagen då det vankas tävling! åh det ska bli så skoj =) efter det så bär det hem till östhammar igen för bad+bastu+middag på pinglan+ party med laget!! as roligt :) nu ska jag ta en dusch och sådär sen ska jag sova, ska upp tidigt imorgon och min dygnsrytm är inte helt återställd än, för mig är klockan tre på natten nu haha :P jaja. pusspuss



lina imorgon vill jag att du har på dig tröjan åt rätt håll och inte bak och fram ;) okej?

Kommentarer
Postat av: lina

haha ska försöka att få den åt rätt håll den här gången ;)

2010-03-13 @ 13:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback