mitt rum är kaos

sen klockan två idag har jag lyssnat konstant på alejandro-lady gaga. vad är mitt problem? tror jag börjar bli störd. hahaaaa nejrå skämt åsido. har bara försökt förtränga hur äckligt stökigt mitt rum är och att jag måste plocka undan kläder, dammsuga, göra fint och blabla. allt detta måste jag hinna innan 20.30 för då är det söndagens höjdpunkt - i en annan del av köping. fin fint program de där må jag säga. tobbe borde få alla pris som finns! jaja nu ska jag sluta snacka massa strunt och ta tag i det här fula äckel rummet och sen hålla tummarna för att min pojkvän överlever sin hockeymatch och kommer och sover med mig ikväll, myyyyysigt. gör mig himla glad! jaja tagga ny skolvecka, btw får jag nog alla mvgn som finns för spanska omprovet i fredags, gick ju kanon bra! ska fortsätta lyssna på alejandro och längta tills kvällen. PUSSPUSSPUSS



känner för att lägga mig pladask på mitt köksgolv och ba chilla, visst är de sjukt nice elin?!

Kommentarer
Postat av: elin

hahahha herregud..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback