alejandroooooo

ja, fem timmar senare och jag lyssnar fortfarande på alejandro. vet inte riktigt vad det är jag gillar med den låten än faktiskt. man fastnar för den iallafall! just nu väntar jag på min söta pojkvän som tydligen har ett jack i vänster ögonbryn eftersom han flugit in i sargen med huvudet före.. fyfan för hockey alltså. tjejer vi kommer ju ha brutna näsor och sår i hela ansiktet efter tio minuter, eller vad tror ni?! jag tycker de låter häftigt!! slagskämpar varje match! eller lina iallafall ;)

nej nu blev det massa struntprat bara så bäst att sluta! puss och godnatt mina miljontals läsare. pusssss



Kommentarer
Postat av: lina

haha du kommer också vara en slagskämpe jullan för det har mattias sagt ;)

2010-02-01 @ 09:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback