"jag bloggar om en myra som ni vill"

hahah, rotade lite i karins blogg och hittade det här inlägget.. seriöst jag gråter av skratt



"eftersom vissa läsare vill att jag ska blogga om myror så tänkte jag uppfylla deras önskning. dock så handlar denna text om en myra som heter Sigvard, läs och njut haha
SIGVARD DEN STORE

Det var en gång en myra som hette Sigvard, han bodde i en stor myrstack med sin familj och sina vänner som jag inte kan namnen på eftersom dom är ungefär en miljon sammanlagt.
En dag bestämmer sig Sigvard sig för att gå ut ochy se hur världen ser ut.
Då kommer en liten pojke.
Fast han är väldrig stor från Sigvards synvinkel.
Pojken tar upp Sigvard och mosan han med fingrarna och sedan stoppar han stackars Sigvard i munnen.
Sigvard är nu död och ligger i pojkens mage och pojken behöver ingen mat på hela dagen eftersom han fått tillräckligt.
Tack Sigvard för att du mättade hungern på den stackars pojken."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback