high on life

ni vet väl när man vill göra något sådär gaaalet mycket, och inte kan/får göra det? det är sjukt irriterande och det är precis det jag fått göra idag. eller inte fått. jag fick sitta och titta på när vi hade hockeyträning och det bara kliade i benen på mig, ville verkligen ut och spela.. usch! förkylningar kan gå och DÖ. bokstavligt talat DÖÖÖÖÖ.

aja slut på klagandet, jag är nästan klar med mitt fina arbete och kom precis på att jag glömt plugga spanska. helvete men jag får väl helt enkelt le och se jävligt söt ut imorrn så kanske han glömmer mitt lilla misstag. men nu ska jag ta och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. borde verkligen duscha men jag ORKAR inte. får helt enkelt vara jävligt äcklig i skolan imorrn, hahah. fräsh! jaja puss och godnatt



ungefär såhär fräsch är jag just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback