heartbeats

idag då jag kom till skolan runt sisådär åtta tiden, helt inställd på att gå 08.30- 16.00 får jag först reda på att min första lektion är inställd (hallååååå dumt att säga det dan innan så man får sova liksom?!?) och sen får jag reda på att jag ska redovisa på historian.. panik. men men det löste sig. efter historian får vi reda på att vi får jobba hemma på biologin vilket resulterar i att jag som trodde jag hade världens längsta dag hade EN lektion och efter den åkte jag hem. var hemma runt ett vilket var helt awesome! så nu sitter jag och skriver på mitt downs syndrom arbete, blir riktigt bra faktiskt! känns bra iallafall. och nu tänkte jag bara slänga in en as skön låt, som får mig att tänka på sommaren! hur niiiice?!? ikväll blir det träning och sen hockey och tjejsnack med ellanbellan. pusspuss




grum - heartbeats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback