mmmhm mitt lår <3

gymnastikträningen idag var sjukt jobbig, men jag och frugan var ovanligt duktiga idag och kämpade verkligen. och när allt hade gått skit bra hela träningen och vi ska hoppa trampett i slutet så får mitt lår flipp och det känns som tusen knivar sticks i det och jag kan ju bara säga tur att ellan är en hejare på att veta vad man ska göra när det blir så. men de känns bättre nu så jag tror jag överlever ;) och hoppas för guds skull att det går över fortfortfort. jaja slutsnackat om mitt lår haha! imorgon har vi temadag i skolan så de blir en skööön dag. bara föreläsningar och sen resmöte. och på tal om resa så åker vi 21 februari. längtar inte så mycket va. jaja sängen ropar. puss&godnatt



du är fantastisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback