jag vill bara ha dig till att vilja ha mig

skolan flyter på, idag har jag haft över tre timmars håltimme. mycket onödigt om ni frågar mig. men duktig som jag är väntade jag lydigt på sista lektionen som var matte, gick hyffsat men förstår fortfarande inte så mycket, men de är ju inget ovanligt när de gäller kombinationen mig och matte b haha! jaja. då jag kom hem lagade jag mat åt familjen och mamma satt och kollade på, sen så blev de lite tvmys med henne också, vi kollade på rent hus och jag blir som vanligt jätte äcklad när jag ser sånna program så jag satte igång att städa rummet, haha. så nu ska jag typ bara dammsuga sen är de lite fräschare här inne igen! skönt. imorgon ska jag på körkortskurs, så jävla tråkigt menmen sånt är livet. efter det får vi se vad som händer men jag har mina aningar ;) på lördag blir det jobb sen har jag och elin planerat SPELKVÄLL, haha. vi är bra! men nu ska jag dammsuga sen krypa ner i soffan bredvid mami. puss


du du du du du du du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback