22.22 och jag vet vad jag önskar mig.

helgen blev faktiskt ganska mysig, bara väldigt kall och väldigt mycket regn. men jag överlevde såklart med mina knäppa vänner. igår blev det hockey med ellan och walle, sen mys med lille plutten. var galet mysigt. idag var det lite jobbigt att slå upp ögonen men jag klarade av det iallafall och åkte till stan och gymmade, vilket gick sämst. var så jävla trött i kroppen plus att mitt jävla lår (alltså hur töntigt låter det inte att säga att man har ont i låret? hahah) bråkade lite. men aja efter det hade jag två lektioner sen sov jag hela vägen hem. sen kom frugan till mig och vi tog en promenix ner till hallen där vi plockade upp sofia och mimmi sen blev de gymnastik möte. OCH JAG ÄR HEMMA DÅ VI SKA TÄVLA MED VÅRA SMÅ TJEJER. blev galet orolig där ett tag. menmen tur att jag kan vara med iallafall! sen har jag verkligen inte gjort någonting. nu ska jag gosa ner mig i sängen och sen ska jag sova. puss



"bara du och jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback