091015 - GRATTIS SARA HJÄRTAT 18 ÅR!

åh jag är på så bra humör! och det gillar jag. skoldagen har varit huuuur skön som helst, två föreläsningar och sen resmöte. måste bara tillägga att dagen började på bästa sätt med greta bredvid mig på bussen och vi sov så jääävla skönt, tänk hur en sån liten sak kan börja dagen på ett så bra sätt ;)


nu är jag snart påväg till min kära vän sara adebäck för att fira att hon fyller 18 år. herregud bruden växer ju ifrån mig snart och det är INTE okej. men jag hoppas hon stannar kvar litegrann iallafall. för det vill jag hemskt gärna. och även om jag inte kan vara med och fira henne i helgen så hoppas & tror jag att hon kommer festa lite åt mig. (du vet ju redan att jag älskar dig huuuur mycke som helst så det känns lite onödigt att skriva)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback