uttråkad

gick upp med mattias, och jag ska inte åka till skolan förens 10.10 bussen och nu kan jag inte somna om så roar mig med lite sånthära!


Nuvarande besatthet?
mina vänner

Vad har du på dig nu?
mjukisbraller, tshirt , raggsockor

Tar du tupplurar?
åker ju buss.. haha

Vem kramade du sist?
mattias

Vilka är de finaste orden du vet?
finns så mycket fint man kan säga till någon att jag inte kan välja!

Vad blir det till middag?
något gott får man väl hoppas

Vad var det sista du köpte?
kaffe

Vad lyssnar du på just nu?
ta vad du vill - andreas grega

Favoritväder?
sol, iskallt och massa snö

Vad är din bästa egenskap?
jag är positiv

Vart vill du resa just nu?
INDIEN (21 feb 21 feb 21 feb!!!)

Nämn några saker du inte kan vara utan?
familjen och mina vänner

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
någon annans

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
nån snygg

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka?
till ett varmt land och en lååång strand

Vem skulle du vilja fastna i en hiss med?
ellan

Favoritlukt?
din

Skriver du dagbok?
om det här räknas som en dagbok, så ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback