right now

här var det dött kan jag lova. men prioriterar så himla mycke viktigare saker än att skriva i den här ruttna bloggen som knappt någon läser ju! haha. ikväll har jag och min räddare i nöden emil olsson vart nere på näsudden och kokat kaffe och grejat. tusen tack ska han ha för att han trotsade pluggandet och hjälpte mig! guld värt :) skulle ju inte velat fixa allt själv direkt! sen blev de bara att åka hem till högar av läxor. samhällskunskapen har jag precis skickat in och nu är det en engelska uppsats av en bok som står högst upp på min lista. ska vara inlämnad imorgon innan 00.00. så har ju imorrn på mig också men känner att man vill vara en liten bit på väg iallafall. men det är ju helt värdo att plugga som pluttisen skulle sagt haha!

jag saknar elin. och walle. och lina. och mattias. vill gå på bruks ibland





och den här stan får aldrig nog av saker som går sönder. vill kunna sätta ord på mina känslor.

Kommentarer
Postat av: davelito

...

2009-11-13 @ 11:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback