meet me halfway?

usch nu tänker jag för en gångs skull vara lite negativ i den här myyycket positiva bloggen med hundra tusen läsare.. ellerr hah! alltså jag är så sjukt trött på skolan, bara den här veckan har jag fått reda på två inlämningsuppgifter, en muntlig redovisning och två prov (och som pricken över i är i mina två svagaste ämnen) som jag ska ha innan v.52. sen nästa vecka har vi värsta FETA samhälls skit grejen. min kropp börjar också strejka nu.. har sjukt ont i kroppen då jag vaknar, sover heeeela vägen på bussen både dit&hem (brukar aldrig göra de annars), ögonen vill åka ihop när vi har genomgångar och sånt i skolan, och mina ringar under ögonen blir bara tydligare, huvudvärk mycket oftare och är bara allmänt sliten. men nu ska jag sluta klaga, för på fredag blir det shopping, mat och bio med mina bruttor. det ser jag fram emot, mycket! men nu ska jag nog ta och torka håret sen sova! om jag kan somna förstås. PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback