can you feel it?

inatt har jag sovit 13 timmar, ja ni läste rätt, 13 TIMMAR!! hur sjukt är det inte? och dom som känner mig vet att jag aldrig sover så mycket & länge. haha snacka om att det har vart brist på sömnen de senaste två veckorna. jaja så vid halv två öppnade jag mina ögon och sen dess har jag bara legat hemma och slappat och pluggat lite. men imorgn blir det inte sova till halv två inte, utan då ska jag ta bussen till gävle vid två, och sen åka hem till farmor och farfar och umgås med dom och sova där. bli lite ompysslad ;) sen ska jag tvinga med mig farmor ner på stan på onsdag. jag är så shoppingsugen att det kliar i mina fingrar haha! usch.

och nu sitter jag här och lyssnar på memories - david guetta feat. kid cudi medans jag väntar på att första avsnittet av ensam mamma söker håller på att laddar. och ja, jag funderar också på att bli helsåld på det programmet precis som walle så jag har höga förväntningar på det här nu! haha.. annars får jag väl skylla på henne om jag blir besviken ;) puss



m

Kommentarer
Postat av: walle

du kmr inte behöva skylla på mig! du kmr bli heeelt såld! :D puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback