big in japan

åh vilken helg jag haft. fredagen inleddes med förferre hos karin med asbra folk som man inte har hängt med på länge, fortsatte sedan mot gimo där ladan väntade, och det var så.jävla.roligt, över förväntan, vi skakade vad våra mammor gav oss och sen hamnade vi på efterfest i nån lägenhet. runt tre tiden åkte vi hem och sen somnade jag mellan mina två bästa vänner. full pott. lördagen vaknade vi och låg kvar och kolla tv, när telefonen ringer, och vem är det inte om inte kenta mannen? som vi hade lovat vara funktionärer kvällen innan då vi träffade han vid busstationen då vi var på väg mot gimo (fail fail FAIL). så då fick vi bråttom ner till vallen sen stod vi mest och kika på folk som kämpade och sprang. på kvällen blev det grillning hos karin och kvällen var helt enkelt grymt bra. kom hem vid kvart över ett för jag skulle upp och jobba idag. gick kalas bra och sommarjobbet är kirrat. så otroligt skönt. sen kom racer ellan och hämtade mig så drog jag hon och alvar till gimo och kolla fotboll, blev torsk för östhammar men sånt är livet.  aja nu sitter jag här och är lite söndags deppig, haha vet inte varför men man kan ju inte alltid va på topp. kanske beror på sömnbrist. puss&godnatt



Sprid ut bensinen över solnedgången
Riv ner staden
Häll ut havet ända bort till horisonten
Tysta ner musiken
Han kommer aldrig hit igen

Kommentarer
Postat av: keriish

sv. jag vet baby<3

2009-05-12 @ 17:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback