twenty days - augustana

min hjärna vill inte samarbeta med mig längre efter att ha gjort alla delar i spanska nationella idag. men nu är de över iallafall och resultatet kan jag inte göra något åt förutom att verkligen hoppas att de är godkänt iallafall. sen nu på kvällningen var vi hos kusinerna och åt, oddie fyllde 15 så det firades litegranna. borde verkligen plugga men hjärnan skriker typ nej så jag slösurfar istället. lite skönare då! aja imorgon har jag två lektioner sen på fredag är jag ledig ledig ledig. ska bli rackarns skönt vill jag lova. då ska jag och mammsen förbereda lite inför studenten och sen ska jag nog busa lite med björn. nu ska jag sluta snacka skit och kanske städa lite i mitt rum. eller kanske inte. hejdå i vilket fall



jag gillar tanken men gillar jag verkligheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback