to the moon&back

nu har jag ledigt torsdag fredag lördag söndag måndag. skönt skönt skönt. och jag ska plugga som ett as, måste få sjukligt bra på samhällsprovet. och måste få bra på spanska nationella. pressad? neeej verkligen inte.
aja, igår hängde jag först med davve i stan och han handlade och jag tittade på, sen åkte vi till nya gränby, och där träffa vi sebbe och sen drog vi och kolla fotboll. ekeby vann tjoho. sen drog jag och davve vidare till östhammar, där åkte vi till karin och jag somnade typ direkt, sen åkte jag hem hah. sociala tjejen. men jag var så jävla slut. jaja idag ska jag hänga med rekan sen ska jag och ellen till mormor och hjälpa na med nått, sen ska jag på nått "mary key party" med jobbar kompisarna, nicenice. sen får vi se vart benen bär mig. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback