our house

igår blev det 2 och en halvtimmes promenixande/ joggande med ellanbellanbull. blev en vattenpaus hos adde (bästa smeknamnet enligt mig). skit mysigt och det enda som fattades var lille kerrish som svettades med massa rugbykillar. men hon trivdes säkert där me ;) haha. och nu sitter jag här och pluggar, har sjukt mycket grejer tills nästa vecka, 2 inlämingar, EU-prov och nationella i spanska, jippieeekayey. aja. förresten så fick jag lite tvångstankar om listan här under och kände mig tvungen att göra den så , ni behöver inte läsa! puss




Har du kysst någon
Naken: ja
Med bara underkläder: ja
I en säng: ja
I vatten: ja
I regn: ja
Ute: ja
Uppochner: ja
Sittande: ja
Stående: ja
Där många sett på: ja
Någon du ej varit tillsammans med: ja
I smyg: ja
I skolan: nej
Har du nekat en kyss: ja
Blivit nekad: ja
När folk sett på: ja
Frågat om en kyss: ja

Svarar du inte på dessa frågor kommer ingen vilja kyssa dig i 5 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback