jag har tappat bort mig själv

tillbaks till skolan igen efter en lång helg. och vad tycker vi om det? åt helvete är min åsikt iallafall. är så förbannat skol trött att det inte är sant. och nu börjar alla nationella prov och det känns som att jag kommer faila på vartenda en av dom. fy fan vad trött jag är på allt. enda som får mig att gå upp på mornarna är tanken på att det snart är helg igen. annars är de inte mycket annat som drar upp mig kan jag lova. nu ska jag kolla på andra avenyn sen är det sova som gäller.




* Överdriven rädsla och oro
* Kroniskt beredskapsläge
 * Huvudvärk
* Sömnsvårigheter
* Irritabilitet
* Koncentrationssvårigheter
* Vanmaktskänsla

fem av sju stämmer in. INTE HELT OKEJ

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det för symtom till för något? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback