heart of glass

vaknade upp bredvid sandrahoe imorse, hade en as mysig kväll i knivsta igår, först åt vi ungefär världens godaste mat , sen fick jag en riktigt rundvandring och sandra visade minnesvärda ställen som "här hade jag min första riktiga fylla" och "det var här vi tjuvrökte i sjuan" ställena. hahah. hon är för bra. sen slocknade vi efter ett avsnitt sex&the city. idag började vi skoldagen med skivstångspass på stallet. fy fasen vad jobbigt det var. helt ärligt tror jag att jag inte kommer kunna resa mig ur sängen imorgon. men sånt är livet för en viking. skoldagen flöt på och jag fick sluta två för vi delade in oss i grupper på esteten.  så hemma var jag halv fyra. så jävla skönt. sen har jag bara softat och nyss kom min mamma in och tvinga mig att köpa glass av glassbilen och snäll som jag är sprang jag ut på gatan. så nu har jag precis käkat sundborn punsch (som är världens godaste glass) och ska börja med min biologi redovisning om jävla surikater. vad tänkte jag med då jag valde surikater? herregud säger jag bara. plus att jag nyss blev lite happygürl för pappa kom precis in med 60 spänn åt mig, ba caaatching! jaja pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback