alla borde va som mig

pluggandet gick helt okej, fick sällskap av lite teknikgrabbar så vi busade lite i solen med fotboll och kubb. mys. sen ärade jag tandläkaren med ett besök och karin joinade och sen fikade vi alla på adas i mysvädret. galet skönt. nu på kvällen har jag försökt pluggat men det har inte gått någe vidare. men aja palla. har de två sista proven den här veckan , samhäll imorgon och spanska nationella på onsdag. får väl hoppas på att de går bra. har ingen motivation alls kvar. enda jag tänker på är sommarlovet som är snartsnartsnart. jaja en sak i taget. det nästa som står på mitt schema idag är promenad med karin 21.00. coola vi är som planerar in tider hah. men nu ska jag plugga lite.. eller spela bouncing balls.. vilket ska jag välja?! svårt. pussssss



så förlåt mig om jag sticker iväg en sväng
man vet aldrig med mig, jag är ju helt jävla bäng

alla borde va som mig
det vore bra om alla va som ja
alla borde va, vore bra om alla sa
om alla trodde, tyckte, tänkte som ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback