down

jag har haft en sån bra helg. i fredags mös vi nere i hallen sen åkte vi hem till mig och baka kladdkaka och sen satt vi bara och prata och sen slogs vi lite, haha. igår så var jag ellan björn och rekan i uppsala och handlade, fick med mig ett par skor och en kavaj/jacka typ, hur fina som helst. sen senare på kvällen begav jag mig till karin med david jonte ellan och basse, sen kom mattsson owe björn och walle. det blev melodifestivalen, singstar och mys. jag och ellan skulle sova hos mig och mina päron tyckte vi skulle komma hem vid ett, jaa men tio i tre smög vi in och gick och la oss och snacka och mös, sen somnade vi och sen vid fem väcktes vi av telefonsamtal sen somnade vi om direkt igen haha. imorse tog vi en promenix till barngympan och gullade med våra brudar för sista gången på tre veckor! kommer sakna dom ärligt talat. dom är så söta. sen kom gänget och vi drog hem till mig, spelade sjuan, ellan drog hem, karin drog hem, och jag blev lämnad med boysen. vi drog ner till infarten och dom åt pizza. nyttig som jag är kollade jag på hihi. sen blev jag puttad i en snödriva så jag börja blöda. fyfan säger jag bara! sen lämnade vi mr puttare vid bussen och jag jonte david och basse åkte till coop, köpte glass, sen åkte vi hem till mig och åt glass och drog två filmer.  dom åkte hem för typ en timme sen så nu sitter jag här och ska duscha en snabbis innan jag ska lägga mig i min alldeles för sköna säng och sova hela natten, utan några telefonsamtal.


just det, idag är början på en riktigt händelserik månad;
8e - busam
14e -15e - järvsö med scouterna
18e -22a - fjällen med fina vänner.

känner på mig att det här kommer bli galet. puss och godnatt från en riktigt glad tjej

Kommentarer
Postat av: davelito

haha mr puttare xD vilken jävel du :P men det var en nice helg ;D

2009-03-02 @ 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback