always somewhere

dagen har flutit på helt okej, blev käk på donken med sandra, skämdes galet där inne men varför är fortfarande en gåta, bara jag och sandragirl som vet hihi. typiskt alltså. sen blev de matte och samhäll sen åkte jag hem och tränade gymnastik, de gick hyffsat, hoppas verkligen de går bättre på söndag! sen har jag suttit här och degat. är faktiskt ledig imorgon och då ska jag passa på att hänga på sjukan , som verkligen är jätte kul! eller kanske inte. så jag tvingar pappa att följa med som stöd. sen ska jag beställa tid för äckel operation skära-sönder-min-rygg grej. inte så nice men de blir bra sen :) nu ska jag lägga mig i sängen och sooova. så godnatt , puss!



 jag vet inte varför men idag har hjärtat gjort lite extra ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback