touch and go.

fredagen blev knasig på några olika sätt, men ändå lyckad. ellen tog studenten så vi var där och sen hälsade ambulanserna på där hemma, morfar bara ramlade ihop. mitt hjärta stannade men som tur var gick det bra, och det tackar vi gud för. sen åkte vi en sväng till jonte sen tog jag och karin bussen till östhammar, bytte om mötte rekan sen kom pappa hem och skjussade mig rekan karin och hanna till öregrund, till jens. där var det förfest. just då hade jag så jävla roligt. resten av kvällen vill jag bara få bort ur huvudet, tårar innehöll den iallafall. jaja nog pratat om det. sara sov hos mig och det kan jag inget annat än tacka för. hon är bra. lördagens spenderades i sängen mer än halva dan, sen blev det pizza. och sen åkte jag karin sara och davve till ekeby, det blev först fotboll på olandsbaren sen film hos david. jag och sebbe gjorde kanske världens läskigaste omkörning på ekebys vägar hahaha. jaja viktor och petter kom och hämtade mig och sara, sen somnade jag så sött. idag har jag jobbat hela dan. katching. jaja nu ska jag plugga. hajdooo



fina bruden

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla för stor studentmössa =P

2009-06-08 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback