kyss mig inte, det kommer bara leda till nåt ont ändå

sitter och lyssnar på kent, kristian anttila och markus krunegård, pratar med björn och  försöker spöa karin i bouncing balls. går sisådär men jag ska fan klara det!! sömnen är elak mot mig idag med, inte roligt men jag gör det bästa av situationen, vad mer kan jag göra? nah nothing. jaja imorrn eller snarare idag tar bruksarna studenten, och alla uppsalisar. duktiga har dom varit och det ska firas heela långa dagen imorgon. blir kanon det. nu ska jag försöka sova. önska mig lycka till. vi ses väl i dimman i nangijala. pusspuss







ibland ser man dig på bussen till staden
jag krattar löven kring mitt hjärtas grav
som om jag kunde rå för, jag blev ett monster
jag är ensam, men ärlig mot mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback