det går inte att stoppa saker som kommer inifrån

förlåt för uppdateringen som inte har funnits, men jag har haft bättre saker för mig plus att min dator är lite trasig, sitter just nu på mammsens bärbara.  aja ikväll har jag haft en as bra kväll, jag karin jaken adam robin och marcus drog till norra och badade massor, aas skönt i vattnet, sen så drog vi ner till sibben och åt glass och grejer, tjockisar som vi är. ligger just nu halvnaken i sängen för de är sjukt jävla varmt i mitt rum och de blir ju inte direkt bättre av den här datorn. men nu ska jag fortsätta kika runt lite här, imorrn ska jag och mamam cykla till öregrund. myspys. godnatt


i don't use excuses
don't ask why
it's just a breakdown
it happens all the time
so get out of my face
don't even try
you wanna help me, just let me cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback