det finns en sång och en dröm

dagens andra inlägg. dels för att jag har så otroligt tråkigt, och dels för att det känns som om jag bara vill skriva om allting. men ändå inte. idag har jag nog slagit världsrekord i att inte göra någonting alls. jag vaknade tolv, la mig med datorn i kökssoffan, flyttade till vardagsrummet uppe framför en film, sen flyttade jag in hit till mitt rum där jag nu ligger och softar och lyssnar på queen. funderar på vilken film jag ska välja också, tror nog det lutar åt stomp the yard. ja, den får det bli, och sen ska jag sova, för imorrn ringer klockan 07.00 för imorrn börjar jag 08.30, så nu ska jag faktiskt slå igång filmen och sen ska jag drömma om något fint, det behöver jag. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback