veronica maggio

hey hoes. tänkte skriva lite om min dag innan jag knoppar. tog bussen till skolan, sov som en stock hela vägen vilket var galet skönt, sen mötte jag och elli upp sandra på stationen och tog bussen till stallet (studenthälsan alltså, inte nått himla ridstall) och började byta om och så för att ha idrott. på idrotten hade vi street dance, och där ska man typ gå fult och böja kroppen och inte sträcka på tårna. alltså tvärt emot vad man gör på gymnastiken, haha kan ju säga att jag inte var så grym på det för gymnastiken sitter i benmärgen på mig haha! men det var kul iallafall. sen blev det pannkakor på boland sen matte & samhäll. fick sluta tidigare och sov hela bussvägen hem, det blir som att man sover middag faktiskt, riktigt skönt haha. när jag precis började pendla så blev jag så trött av det att jag brukade sova en timme då jag kom hem också, men det funkar inte i längden märkte jag efter ett tag haha. iallafall när jag kom hem hade pappa vart duktig och värmt en köpt ica-pizza åt oss så vi åt och sen drog jag och tränade. det gick bättre idag faktiskt, fast kan ju inte säga att det var stora framsteg men aja. när jag kom hem blev det fruktsallad med kesella vanilj framför teven med pappa. mys! sen har jag tillbringat min kväll framför datorn. men nu ska jag inte plåga er med mer text så jag säger godnatt och ha det så bra i skolan imorrn . FÖR JAG ÄR LEDIG!!!!!!!!! så skönt att få det sagt. godnatt pussar från jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback