goda dagars magi

önskar jag kunde skriva hur bra min dag har varit . men det kan jag inte för den har varit helt galet dålig. bästa var ju lätt att jag fick hänga med ellan en timme nu på kvällningen då vi båda var sjuka och kikade på gymnastikträningen. fan vad du är grym bruden. funderar på att gå och sova nu , måste få lite sömn för imorrn blir det fem i sju bussen. längtar redan.


och jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det här, jag är så otroligt jävla arg på dig och ditt sätt och samtidigt älskar jag dig så mycket att det känns som om hjärtat ska sprängas varje gång jag ser en bild på dig eller hör ditt namn. vad fan håller du på med? räckte det inte att du först krossade mig, utan är du tvungen att fortsätta ha sönder mig? det gör så jävla ont och det går aldrig över

Kommentarer
Postat av: ellan

jag älskar dig och det vet du!

Kämpa det gör vi tillsammans <3

Postat av: kusin

you rock!!!! kom ihåg det, kom förbi på en fika när du vill puss!

2009-01-28 @ 10:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback