2008

tänkte skriva en liten resume av mitt år 2008.


i janurai var jag ganska deppig, jag hade väl en anledning men iallafall. jag satte väldigt höga krav på mig själv när de gällde skolan och så var jag nojjig över gymnasievalet. sen lärde jag känna karins kusin håkan lite, och det är ju alltid trevligt ;)

februari månad var en ganska glad månad för mig, jag bara levde och var helt glad, det var ett år sen olyckan och jag är så tacksam över att du hade sån tur. vi åkte till järvsö med scouterna och det var så jävla roligt.

mars var den månad då jag började prata med dig. men du förändrades totalt och sen så sårade du mig. var i hassela med min brud och gudfamiljen en vecka också, helt galet kul.

april var det bandynatten och vi var spice girls, vi var helt kassa men vi hade så grymt roligt! det negativa den här månaden var anna, jag hoppas verkligen du har det bra där du är nu. jag hängde mycket med elin och vi hängde ganska mycket i en viss husvagn i skedika, haha.

början på maj månad var grym, jag elin karin philip och kalle körde femmanna party och det var så jäävla kul, haha. vi ramlade runt helt enkelt. balgruppen jobbade asset av sig för att balen skulle bli bra och mellan allt det var det maskerad , sen blev det bal och den blev lyckad :) plus att vi hade party med klassen, det var så himla roligt! maj var början på fyra partymånader - maj juni juli och augusti!
 

i juni slutade jag nian, det var väldigt ledsamt och jag vet inte om nån inte var ledsen, jag var varjefall helt förstörd haha, skolavslutningskvällen blev ju lite för mycket för mig kanske. haha men jag hade jävligt roligt iallafall. sen åkte jag till grekland i två veckor och längtade hem, men jag höll ut och pressade som satan.

juli ägnades mest åt att dricka vin och vara med mina underbara kompisar, i slutet på månaden åkte vi ut och seglade också, det var heeelt underbart. åh vad jag vill tillbaks.

augusti inleddes med roslagsloppet. där träffade vi våra vänner raggarna och deras orangea bil, som blev våran taxi haha. sen fick jag jobb på granngården och hade en as rolig vecka med jaken och peter. den nionde var det lars winnerbäck som gällde och det var den bästa konsert jag vart på, utan tvekan. dagen efter åkte vi till vässarö och hängde där en vecka, träffade tobbe eric micke och fredrik som blev våra kompisar under veckan, jag lyckades också stuka handleden.  veckorna efter vässarö blev det en väldigt smsade och telefonpratande och jag var så lycklig. plus att vi började gymnasiet och det var så roligt!

september levde jag på rosa moln. den 5e blev det du och jag och jag var så otroligt glad för det. jag umgicks med dig nästan varje helg och bara mös.

oktober månad var också din och min. karin hängde också med till stockholm en gång och det var mys :) sen fick vi höstlov och det var kanske jordens bästa lov. karin och jag åkte till fjällen i några dagar och resten av dagarna tillbringades med tobbe.

november var din och min månad igen. vi hade två månader och jag var så jävla glad.

december. min födelsedag var helt okej. fick en ny mobil eftersom jag pajjade min nån helg innan. jag vet inte riktigt vad som gick fel men den 10onde tog det slut. tre månader och fem dagar var det vi. herregud vad jag grät. jag bara grät och grät och grät och det gick aldrig över. jag sov så himla dåligt resten av månaden i princip. det gjorde (gör) så ont. det var nog första gången i hela mitt liv som jag grät på julafton. det var inget bra slut på året.

men nu ska jag göra 2009 till ett bra år. och jag ska bli glad igen. utan dig. eller jag ska försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback