smärta

jag minns första gången vi träffades, det var sommar och livet lekte. jag minns att vi dansade hela nätterna och du sjöng håkan hellström i mitt öra. jag minns att jag tyckte du var så himla söt. jag minns när vi bastade och badade och du skulle putta i mig i vattnet från flytbryggan och jag ramlade och stukade handleden. jag minns att du frågade hela tiden om det gjorde ont. jag minns sista kvällen på vässarö. jag minns att du var bredvid mig hela den kvällen. jag minns när du kysste mig första gången. jag minns att du sa att du inte trodde jag vågade sova i din båt. jag minns att du kramade mig hela natten. jag minns att vi vaknade i en alldeles för varm båt. jag minns att du sa att du ville ha mitt nummer. jag minns att du höll fast mig så vi inte kunde gå till vår båt. jag minns att dom åkte ifrån oss. jag minns hur kul du tyckte det var. jag minns att du gick med oss när vi skulle ner till hamnen. jag minns när du pussade mig hejdå. jag minns första smset jag fick av dig. jag minns när jag skulle möta dig vid tåget efter vässaröveckan. jag minns hur nervös jag var. jag minns hur skönt det var att träffa dig igen. jag minns att det första du gjorde då var att pussa mig. jag minns att du höll min hand. jag minns hur jävla lycklig jag var då. jag minns att vi blev instängda på varvet. jag minns att du sa att du hade velat kyssa mig första kvällen på vässarö. jag minns hur jobbigt det var att säga hejdå. jag minns alla helger då det bara var du och jag. jag minns hur mycket vi skrattade. jag minns alla kvällar med tvspel i din källare. jag minns då vi tävlade i 'vem vet mest' och du alltid vann. jag minns att jag inte tyckte det spelade någon roll bara jag fick vara med dig. jag minns när du sa hur underbar jag var. jag minns hur det kändes att få somna och vakna bredvid dig. jag minns att jag aldrig ville gå upp. jag minns att du fick ryck ibland och bara kunde börja sjunga och dansa och jag tyckte du var så underbart söt då. jag minns hur du alltid var segare än mig på att välja kläder. jag minns när du sa att du skulle ge mig en fin alla hjärtans dag present. jag minns när du skulle överraska mig vid stationen så var ditt tåg sent och du var tvungen att avslöja dig. jag minns att vi alltid pratade i telefon på kvällen. jag minns att du alltid sa att du saknade mig. jag minns att jag inte kunde sova utan att fått höra din röst. jag minns hur det kändes att ha din hand i min. jag minns att du visade mig vad kärlek var. jag minns hur det kändes att få pussa dig hur mycket jag ville. jag minns att du gjorde mig till den lyckligaste tjejen i världen. jag minns hur orolig jag var när du sa att vi behövde prata. jag minns hur vi satt och grät 9 mil ifrån varandra i telefon. jag minns hur förstörd jag blev. jag minns hur jag grät flera nätter i rad. jag minns hur ont det gjorde. jag minns oss.


jag vet hur ont det gör.
jag vet att det tar tid.
jag vet att jag inte ångrar ett steg vid din sida.

Kommentarer
Postat av: ellan

<3

Postat av: Anonym

<3 på dig bruden,du är bra!

2009-02-09 @ 19:23:58
Postat av: walle

oj,inlägget över va från mig...blev nge knas...

2009-02-09 @ 19:28:52
URL: http://alcw.webblogg.se/
Postat av: lina

julia, finns här om du vill snacka <3

2009-02-09 @ 20:15:53
Postat av: lina

finns här om du vill snacka <3

2009-02-09 @ 20:17:48
Postat av: kerrin

<3

2009-02-09 @ 21:35:59
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/
Postat av: davelito

säg till bara! så ska jag muntra upp dig! :D

2009-02-10 @ 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback