saknar saknar saknar dig

Var kommer du ifrån? skarpnäck, stockholm

Heter? julia
Mellannamn: har inget, tyvärr
Hur gammal är du? 16
När fyller du år? december'
Tycker du om någon just nu?  tycker om väldigt många

Jag samlar på? när jag var liten var det kapsyler.. och barbiedockor. men har gett upp det nu
Gröna eller röda äpplen? bara gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? karin
Vilken tid gick du upp idag? typ runt nio
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam igår natt? ja
Har du strumpor på dig nu? yessss
Hur svarar du i telefon? hallå om de är mobilen, hej de är julia om de är hemtelefonen'
Vad ska du göra ikväll? sova!
Vad ska du göra imorgon? dega hemma, plugga lite biologi sen mysa med björn!
Var vill du bo när du blir stor? stockholm.
Vad vill du bli när du blir stor? inte en jävla aning.

Är det okej att gråta? om det inte är okej så skulle jag vara väldigt inte okej
När grät du senast? idag
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren. och vintern
Laddar du ner musik och filmer från internet? hihi aldrig..
Skulle du göra om du vann en miljon? köpa allt jag ville ha.
Bär du glasögon eller linser? glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej, köper det jag tycker är snyggt, :)
Har du piercing? bara öronen
Öronen? precis
Har du tatuering? nej men snart då jag tjatat klart har jag en

Vill du gifta dig? ja det tror jag
Vill du ha barn? ja, absolut
Är du bra på att laga mat? ja de är skoj

Gillar du att dansa? grymt mycket
Hur vig är du? helt okej vig
Vilken är din favoritglass? sorbet
Tror du på ett liv efter döden? vem vet
Bor dina föräldrar tillsammans? ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? både och , haha
Vilken ögonfärg har du? typ blågrå
Vilka hårfärger har du haft? bara den jag har, har aldrig färgat
Är du beroende av något? mina vänner
Röker du? nej
Senaste låten du hörde? emd - baby goodbye (hahah ja, det är sant)
Bukar du bädda sängen? nej!
Har du kysst någon under den senaste veckan? wish i had

Vad var det senaste du sa? men jag ska sova nu, godnatt hejdå
Vem kramade du senast? ellan
Saknar du någon nu?  ja och det suger för han är inte värd det


Kommentarer
Postat av: kerrin

Är du bra på att laga mat? ja de är skoj



( frågan var inte om det var skoj utan om du var bra på det och då blir svaret helt annorlunda ;) )hahah <3

Postat av: Anonym

hahaha okej jag är GRYM at cooking

2009-02-24 @ 16:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback