helt värdelös dag

igår åkte jag hem från skolan. 39 graders feber och jag bara skakade i hela kroppen. frös och svettades i omgångar, så jag sov några timmar då jag kom hem, sen så åt jag, kollade på let's dance och gick och la mig igen. missade oskars fest vilket sög hårdast i hela världen! en sak som också suger är att jag inte får åka och kika fotboll idag :( plus att vi åker till fjällen imorgon och om jag är sjuk blir de ju att ligga inne i stugan och dega. så himla värdelöst. jaja nu ska ja sluta klaga.

plus att det är alla hjärtans dag idag, inget som märks så mycket för mig men vill bara säga att jag har dom finaste vännerna och finaste familjen i hela världen! i love you

Kommentarer
Postat av: walle

puss på dig, love you,ölott! <3

Postat av: ellan

puss på en fining <3

2009-02-14 @ 19:17:23
URL: http://ellsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback