12/2

idag kämpade jag mig verkligen upp för att åka med fem i sju bussen. sov hela vägen och sen tog jag 6an till eriksberg för en soft dag med biologi A. tommy är verkligen hur grym som helst! iallafall.. nu sitter jag här och hostar lite i smyg men det är ingen fara hihi! imorrn blir det party hos oskar med tusen grabbar och karin sen på lördag är det världens mest överskattade dag, iallafall när man är ensam. iofs tycker jag det är en ganska överskattad dag även om jag inte skulle vara de, jag menar ska man inte uppskatta varann och älska varann varje dag? det tycker varjefall jag. och sen på söndag drar vi till fjällen. ska bli så jäävla grymt att åka bräda igen. som jag längtar! nej nu ska jag dra ner till scouterna som jag är tvingad till sen ska jag förbi karin en sväng.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ensam? :O räknas inte jag och elin? :(

2009-02-12 @ 20:57:17
Postat av: julia

men jag menar inte ensam på det sättet!

2009-02-12 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback