- jag tror jag bröt ditt finger. - jag tror du bröt mitt finger!!!

död åt min hosta. dööö för i helvete. dagens glada mening :D och ja jag är fortfarande hemma och degar, börjar bli riktigt tråkigt. värdelöst för jag får inte träna ikväll och det gör mig galen. nu ska jag kolla på rosa the movie. plugga gör vi en annan dag. eller kanske lite senare.



gårdagens roligaste;
jag karin sandra och jonte är påväg från scouterna, emil freddan adde och elin cyklar framför, och blockar oss på näsuddsvägen,  jonte öppnar fönstret och säger nånting i stil med; men ge er nu.  då säger karin , helt från ingenting;
men min mamma ska duscha!!!
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH alltså det var så jävla kul. ungefär i stil med basses : jag känner mig så jäävla bakfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback