ungefär fem timmar senare..

.. och jag har äntligen städat klart, jag har dammat alla hyllor, torkat alla hyllor, dammsugit vartenda skrymsle i hela mitt rum. så nu har jag städat bort allt som nånsin funnits, och som fanns. medans jag städat har jag tänkt, på allt. verkligen allt. kommit fram till att jag inte vill vara så djupt nere att jag behöver en plan för att ta mig ur det. man känner sig som en psykfall då och jag vill inte vara något sånt. så tror jag skippar planen. även om den kanske behövs ibland. så nu har jag alltså inte bara städat mitt rum utan också städat bort allt som har med dig att göra. städat bort oss. och ska jag vara ärlig känner jag mig riktigt lättad och glad. just nu iallafall. hur länge det håller får tiden utvisa. önskar det kan hålla i sig länge. för jag behöver det känner jag, har vart ganska mörkt lite för länge nu så jag behöver ljus. och mina vänner. klarar ingenting utan er!  nu värker kroppen och min nybäddade säng väntar. godnatt




Om idag inte var en ändlös landsväg
 Och inatt en vild och krokig stig
Om i morgon inte kändes så oändlig
Då är ensamhet ett ord som inte finns

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men gud vad duktig du är flicka! önskar jag var lika duktig som dig!

2009-04-21 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback