lite trasig i kanterna en onsdagkväll

har precis tryckt i mig hemlagad pizza med hela familjen. och nu sitter jag här fast jag borde vara påväg till karin vid det här laget, men hon är van med att jag kommer typ 40 min efter jag sagt "jag går nu" , hah. idag har jag jobbat och det gick väl helt okej, vore dumt att klaga liksom. imorgon blir det jobb igen och sen ska jag och elin åka in till stan och träffa amanda, ska bli så himla roligt att träffa henne igen! hur länge sen var det inte liksom!? typ tusen år sen känns det som. resten av påskhelgen är så oplanerad som den bara kan bli. (elin? walle? vi måste göra något!!!)  och på tal om ingenting kan jonte och david jätte gärna få komma hem nu på direkten, saknar ju er monkeys! men nu ska jag ner och fixa lite grejer sen gå till kerrish och ha en hejdå-kväll för bruttan åker ju till fjällen imorrn. så have a good night, pusselipuss


jag är så liten på jorden

Kommentarer
Postat av: davve

nu har hälften gått iaf:) längtar!

2009-04-09 @ 01:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback