i just can't take these tears

gårdagen bestod av shopping med karre, mys i solen vid grusplan, middag hos kusinen som fyllde sju! (trodde hon fyllde fem hihi) , sen kubb med fina fina vänner. det var nog bara jag och walle som verkligen var riktigt taggade på kubb men vad gör det om hundra år liksom? :D vi hade kul varjefall. sen blev det mys hos carlsson. idag har jag tränat mina små töser ett tag och sen spelat kort med pappa och sen mot albin. och nu hamnat här. ikväll ska jag kanske se på film med sara om hon inte är alltför sjuk. annars blir det väl slappa hemma. imorrn ska jag hänga med ellan och få ett till hål i örat! och på tisdag ska jag till stockolm, känns lite i hjärtat men det skiter jag så fullständigt i. det här lovet kommer bli kanon. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback