hur blir jag hel igen efter du tog sönder mig?

jag har verkligen haft en as bra dag. skrattat med min klass och sen busat med karin&elin nu på kvällen. men sen loggar jag in på facebook, ser att du lagt upp nya bilder, och vad gör jag? jo såklart kollar jag. och det bara hugger till i magen.  hatar att det hugger till i magen då jag ser dig. får mig att tänka på förr. då det kändes bra då jag tittade på dig. nu känns det bara helt konstigt och förstört.  du har sagt att du ska höra av dig och inte hållt vad du lovat. så frågan är om du glömt att höra av dig, struntat i att höra av dig eller helt enkelt glömt bort mig? så himla trött på att bli ledsen av dig nu iallafall.. godnatt

hatar att jag vet att tårarna kommer rinna

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att han är inte är värd dig gumman <3 finns här

2009-04-15 @ 20:42:16
Postat av: Sara

han är inte värd dig och det vet du<3 finns här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback