du är himlen för mig varje dag

hej hoes, nu är jag tillbaks och är taggad på en ny vecka! vaknade bredvid hjärtat imorse och jag ville aldrig gå upp, men det var vi ju tvugna till och han lämnade mig vid tåget, jätte jobbigt att säga hejdå när jag vet att det kommer gå nästan två veckor innan vi ses igen. suger att bo så långt ifrån varandra. sen blev det spanska sen lååångt hål, då jag och zahra drog en fika och hade as roligt verkligen, haha alltså sjukare humor får man ju leta efter. jaja, sen hade vi engelska sen slutade vi! imorgon har vi bara matte 09.00-11.15 sen slutar vi, så då blir det hem och plugga lite samhällskunskap sen kanske jag drar in och sover i uppsala, vem vet? saknar min lilla family där ! hah. jaja nu snart ska jag iallafall iväg och träna gymnastik, grymt skönt att ha börjat träna igen, i love it! två gånger i veckan nu dessutom. men nu ska jag pysa och byta om och lite så. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback