<3

hey hoes. alltså jag borde inte ha en blogg, jag skriver ju aldrig, och när jag väl skriver är det typ två meningar om något helt ointressant. men aja. den som läser får väl skylla sig själv , haha. snart har en till vecka gått , veckorna går så fort. dom flyger bara förbi , känner knappt att jag går i skolan. i helgen ska jag umgås med mina vänner, imorgon först middag hos morfar som fyller år, grattis ! sen ska jag träffa danne och hänga med han lite tror jag, sen vara med fian och empan ! =) sen på lördag ska jag till farmor och farfar om jag inte jobbar, sen på kvällen blir det 18års partaj , grattis peter :D på söndag ska jag träna gymnastik och sen hoppas jag på tobbe och sova där tills måndan, vore kalas bra. jag vet inte vad jag ska skriva mer. haha känns som om jag bara använder bloggen att skriva då jag är ledsen eller nere och så. men det är jag verkligen inte nu. tror nog inte att jag nånsin mått såhär bra. fan vad underbart det är att leva. nu ska jag dricka te och kolla på tv med mamma&pappa. sen ska jag ringa sötnos, jag saknar dig. puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback