paradisio

ville bara börja med att säga att idag är en kanon dag! vaknade på bra humör och gick upp klockan sex, för ovanlighetens skull, var klar i tid och slapp stressa till bussen som jag annars måste göra, haha. sen i skolan hade vi matte och fick tillbaks proven, jag blev ganska nöjd faktiskt, 7/10 rätt ;) och jag blev klar med alla uppgifter wohow. sen hade vi engelska och jag sandra reshin och zahra har sån jävla bra humor. alltså den är grym helt enkelt. haha sen fick vi lunch , vårt samtalsämne var första dan i skolan, hur alla hade tänkt om varann typ. reshin tyckte jag såg ut som en riktigt stockholmsbimbo bakifrån, haha. och jag och sandra trodde vi skulle få gå i samma klass som supermario och co, som tur var slapp vi det och fick världens (näst)bästa klass istället. (efter 9c ofcourse). sen så hade vi hål från våran fyratimmars samhälls lektion så då åkte jag hem och nu sitter jag här och myser. nu blir det plugg och läsning av engelska boken, oh lord.  HA EN BRA KVÄLL. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback