the riddle

tjaba! nu är den här as bra helgen slut. tyvärr. jag belönas med huvudvärk och musikpluggande. AS KUL! verkligen. men vad gör man inte för världens bästa människor? i fredags drog jag elin robin och markus på mopperally ut till pontus och sov där. vi hade as kul, kollade på kenny starfighter och spelade poker. jag vann nanan! sen sov vi, myspys. sen på lördan "försov" vi oss en timme , eller vi orkade inte gå upp. så vi låg och mös ett tag sen pallrade vi oss upp och käka. sen drog jag och elin till färgärde för att jobba med scouternas båt. det var hur tråkigt som helst . sen rejsade (staaavningen hahah)  vi hem och jag fixade mig för kvällen som spenderades på raggarö med brudarna. hur kul som helst.  bilder därifrån kommer väl antagligen upp på bilddagboken, men inte på min ! haha
nu ska jag ta tag i mitt pluggande. så jag behåller vgt. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback