förlåt för det här

alltså jag blir så jävla arg. vad tänker du med? vad har jag gjort? du kan fan inte börja prata med mig massor för att sen helt plötsligt ändras och börja ignorera mig, kolla bort då du möter mig och inte ens säga ett ynka hej! hur svårt kan det vara att trycka ur sig ett hej liksom!!  kan du inte säga vad jag gjort istället för att gå runt och ignorera. fattar du inte att jag blir ledsen.  och att hålla på som du gör sårar folk. och du har sårat mig.  och jag är så trött på att bli dissad och ignorerad. så skärp dig. jag är så besviken på hur du uppför dig  har aldrig sett dig på det här sättet förr. du har alltid vart den trevliga som alltid säger hej och kanske pratar en stund. men nu helt plötsligt. aa jag vet fan inte vad jag ska göra. blir så jävla ledsen. men kan inte grina. inte för din skull.  aldrig. och om du så gärna vill nått med mig så ska du fan inte hålla på som du gör nu. alltså skärp dig. FÖRSTÅR DU INTE ATT DET DU GÖR KAN FÅ KONSEKVENSER ? tänk om jag börjat gilla dig och så gör du som du gör nu. du förstör ju! förstår du inte det.  nej nu ska jag sluta skriva om dig för du är inte värd det !!


förlåt. var tvungen att få det ur mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback